sunnuntai 14. toukokuuta 2017

5 parasta asiaa äitiydessä

Taas on vuoden yksi parhaista päivistä takana! Mä niin rakastan juhlia sitä asiaa, mistä mä olen kaikista eniten ylpeä :) Sen kunniaksi mä haluaisin kertoa 5 parasta asiaa äitiydessä <3

1. Se tunne miten paljon voi lapsiaan rakastaa, oikeasti. Tätä hoetaan jokapuolella, mutta se on vaan niin totta. Mut tää on yllättänyt aivan totaalisesti!

 photo IMG_5978_zpshcc6knt7.jpg


2. Pienten arkisten asioiden arvostaminen. On vaan niin ihanaa, kun saa aamulla herätä siihen että Eino on hiipinyt omasta huoneestaan lässyttämään pikkuveljelleen pinnasängyn reunalle.



 photo IMG_4834_zpszkp1xveo.jpg 3. Oon niin ylpeä, että oon vasta 22 ja mulla on jo kaks lasta. Rakastan mainostaa sitä kaikille ja vieläpä niin pienellä ikäerolla! Vaan vuosi ja päivä päälle! 


 photo IMG_4847_zpsjmz0tbuf.jpg 4. Kun tuntee itsensä niin tärkeäksi. Onko parempaa kuin se kun kukaan muu kun äiti ei kelpaa?

 photo IMG_4471_zpsifosfyhb.jpg 5. Miten paljon oon saanut äideistä uusia ystäviä. Niistä oon niin kiitollinen. Monesta naisesta on tullut mulle niin rakkaita ja tiedän ettei oltais tutustuttu ilman lapsia. 

5 kommenttia:

Jos sitä kerran kuussa.

Voi miten tää työnteko vie mun kaikki mehut. Sitkun on vapaata, niin haluaa vaan nauttia perheen ja ystävien seurasta. Mulla alkaa ensiviiko...