lauantai 20. toukokuuta 2017

HAASTE ÄIDEILLE

Kun mä odotin Einoa niin ajattelin, että synnytyksen jälkeen mä laihduin välittömästi takaisin entiseen painooni ja kaikki vaatteet mahtuu jo samalla viikolla taas päälle. Eli tuli siis aika shokkina, kun niin ei todellakaan käynytkään ja +20kg:sta lähtikin vain 10 heti. Edelleen nyt melkein 8kk Onnin syntymän jälkeen mä näytän välillä siltä, että olisin taas jo yli puolenvälin, Oon miettinyt tätä haastetta jo vähän pidemmän aikaa, jo siis ennen kun edes tein koko blogia. Mahtaakohan tähän kukaan edes uskaltaa lähteä mukaan :D Idea olisi siis se, että laitetaan sekaisin kuvia raskausmahasta ja jälkimasusta ja niiden perusteella muiden pitäisi arvata mitkä on ennen ja mitkä jälkeen. Tällä haen takaa sitä että muutkin epätietoiset tajuaisivat, ettei jäljet raskaudesta katoa yhdessä yössä. Mä arkailen tätä nyt vähän, kun menin ja kerroin kaikille tutuillekkin tästä blogista :D No samapa tuo, mun blogi, mun säännöt :D 


Eli koittakaa arvata, missä mä olen raskaana. Rohkeimmat mä haastan tekemään tän saman omassa blogissaan <3

4 kommenttia:

  1. Tähän on ehkä pakko tarttua. Tänään tuo postaus ei vielä julkaistavaksi pääse, mutta ensi viikon aikana :) Kiitos haasteesta!

    VastaaPoista
  2. ainakin kakkonen on mun silmään varmasti raskausmasu ja ykkönen on vähän epäselvä mut sekin vois olla... :D pitääpä kattoa jos itekin ehtist tähän tarttua... nyt vaan on ehtinyt ilmestyä lähemmäs 50 luonnosta, kun tietäis millon ne sais ulos :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niitä kummasti aina ilmestyy sinne luonnoksiin :D Mä aattelin että julkasen tässä muutaman päivän sisällä oikeet vastaukset :)

      Poista

Jos sitä kerran kuussa.

Voi miten tää työnteko vie mun kaikki mehut. Sitkun on vapaata, niin haluaa vaan nauttia perheen ja ystävien seurasta. Mulla alkaa ensiviiko...