tiistai 16. toukokuuta 2017

Kaksi vauvaa, uhka vai mahdollisuus?

Käytiin tänään kauniin päivän kunniaksi aamupäivällä puistossa meidän ihanien naapureiden kanssa. (Heh ihan pakko tässä välissä hehkuttaa miten ihanaa, kun samassa talossa meidän kanssa asuu kaksi mun hyvää kaveriani!  Molemmilla on siis myös lapsikin. Ja toinen on vielä seinänaapuri, ei voi olla mitään parempaa!)
Puistossa jutellessamme sainkin hyvän idean! Kerron mun mielestä hyvät ja huonot puolet kahden pienen lapsen taloudesta. Kun sitä äkkiseltään toinen siinä kysyi, jäin aika sanattomaksi, mutta nyt olen täällä asiaa mietiskellyt ja ehkä osaan jotain jo kertoakkin. Eli rakas naapurini, tämä on sinulle :D



Koska mä olen maailman paras valittamaan aina kaikesta, aloitetaan mulle helpommasta :D

Huonot puolet:
- Tuntuu ettei välillä aika millään riitä molemmille, aina jompikumpi joutuu odottelemaan.
-  Hyvästi hygienia ja lämpimät ateriat ja kahvit! Sen kerran kun toinen on päiväunilla, niin eiköhän   toinen huuda.
- Uloslähteminen kestää aina ihan superkauan.
- Koska Eino on löytänyt tän asunnon joka ikisen kaapin ja laatikon ja käykin aika tiuhaa tahtia niitä   tyhjentämässä, saattaa hän välillä annella sieltä veljelleenkin tavaroita. Esim tänään aamulla sain taas napata Onnilta vihkosen pois kun yritti syödä sitä. Pitää siis olla koko ajan valppaana! Vaikka Onni ei itse ylettäisi mihinkään hänelle vaaralliseen, niin veli saattaakin.

Huh huh kylläpä siinä olikin paljon tekstiä! Oon niin syntynyt valittamaan!

Hyvät puolet:
- Heistä on seuraa toisillensa jo nyt, vaikka Onni onkin vasta 7kk
- Kaikki valvominen tulee tässä samassa rytäkässä ja muutaman vuoden päästä saan taas ehkä nukkua edes joskus
- Mun organisointikyky on aivan huikea ainakin sillon kun on ees hiukan saanut nukutuksi :D
- Lapsilla on suht samanlaiset kiinnostuksenkohteet koko ajan. Tai siis voidaan tehä samoja juttuja    yhdessä eikä tarvii jakautua :D Tietty myöhemmin voi olla et heitä kiinnostaa eri asiat, mut  kuitenkin samalla lähtöviivalla.. Tajuaako kukaan mitä ajan takaa? :D
- Heillä on yhteiset kaverit jo nyt ja esimerkiksi tarhaan laittaminen ei ole yhtään niin tuskaista, kun he saavat sielläkin olla yhdessä.
- Oppii tunnistamaan tosiystävät ja ne muut unohtuu tässä touhussa. Miten helposti jotkut jättävätkin  taakseen, kun ei löydy ymmärrystä.
- Onhan ne nyt niin söpöjä kun menevät tuolla yhdessä! 
- Taas mä tuon esille tän mun ylpeyteni, mä oon pystynyt tähän ja oon oikeesti vieläkin järjissäni. Mä pystyn siis ihan mihin vaan!
- Miten ihanaa laittaa molemmille samanlaiset vaatteet päälle ja seurata kun kaikki vastaantulijat   ovat sulaa vahaa :D




Mitä ilmeisimmin hyviä puolia löytyi kuitenkin enemmän. Eli siis ei kun hommiin! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos sitä kerran kuussa.

Voi miten tää työnteko vie mun kaikki mehut. Sitkun on vapaata, niin haluaa vaan nauttia perheen ja ystävien seurasta. Mulla alkaa ensiviiko...