keskiviikko 17. toukokuuta 2017

Supertylsän kotiäidin päiväkirja

Ah, onko parempaa? Kaikki muut nukkuu ja jäljellä on vain mä, tietokone, kahvi ja järkyttävän iso korvapuusti. Aivan uskomatonta kirjottaa tänne ja kukaan ei oo repimässä mun jalkaa. 

Me ollaan tänään oltu koko päivä vaan kotona, kun mä oon yrittänyt vaihdella vähän järjestystä. Varmaan aika ilmiselvää miten se onnistuu kun jaloissa pyörii kaksi alle kaksivuotiasta. Noh, jatketaan yrittämistä sitten kun kukaan ei enää tuolla makkarissa nuku.

Mulla ei varsinaisesti ole mitään sen kummallisempaa asiaa tänään, mutta kerrankin mulla olis mahdollisuus kirjotella tänne rauhassa. Tottakai silloin mä en keksi mitään sanottavaa. Ehkä mulla on vaan liian tylsä elämä :D


Tässä meidän aamupäivä kuvina <3

Tämä pikkumuru on melkeinpä nukkunut koko päivän. Hetken viihtyi kävelytuolissaan ja sen jälkeen seikkaili omalla hassulla ryömimistekniikallaan ympäri kotia. 

Tehtiin Einon kanssa loppuun vielä viimeinen äitienpäiväkortti. Eino rakastaa leikkiä noilla maaleilla.



Mä niin rakastan tota meidän jääkaapin ovea! Vaikka se onkin aika sotkuisen näköinen, niin siinä on kaikkia rakkaita muistoja ja lahjoja <3
Enpä muista millon viimeksi olis ollut sellanen päivä ettei tämä pikkuherra olis kiivennyt tuolin kanssa tiskialtaan eteen ja alkanut "tiskaamaan". 

Pitkän opettelun jälkeen meillä on vihdoin opittu syömään itse. Ei toivoakaan enää, että äiti tai iskä sais edes kiireessä äkkiä syöttää :D


Miten tää voikin olla mahdollista, että mulla on nyt jo aiheet ja ideat vähissä vaikka mä tätä niin paljon halusin tehdä. Mikä teitä kiinnostais? Ideoita otetaan vastaan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos sitä kerran kuussa.

Voi miten tää työnteko vie mun kaikki mehut. Sitkun on vapaata, niin haluaa vaan nauttia perheen ja ystävien seurasta. Mulla alkaa ensiviiko...