maanantai 19. kesäkuuta 2017

Einon kuulumisia

Mä oon aivan poikki, mutta en vaan millään haluais mennä nukkumaan. Tiedän jo nyt, että mut herätetään kuitenkin ihan pian. Pojat on nukkuneet viimiset viikot ihan surkeesti ja mä oon aivan loppu. Ajatuskin nukkumaanmenosta inhottaa. 

Tänään oli kuitenkin tosi kiva päivä. Käytiin Einon ja Einon kummitädin Lauran kanssa puistoilemassa kolmestaan. Palattiin meidän teinivuosien maisemiin ja käytiin siis moisiossa. Alunperin meidän oli tarkotus mennä kuvailemaan johonkin kivempaan paikkaan muttei kumpikaan keksinyt mitään ja takapenkkiläinen alkoi jo vähän hermostua.



Ihan kauheeta huomata miten paljon Einokin koko ajan kasvaa ja se on jo niin iso poika. Vähän reilu kolme kuukautta ja mulla on täällä jo kaksivuotias! 

Eino ei puhu vielä lauseilla ja ei käytä ihan järkyttävän paljon muutenkaan sanoja. Kuitenkin lähes kaikkien eläimien äännähdykset hän on jo oppinut kauan sitten. Käytetyimpiä sanoja taitaa olla momo(mopo), hauva, inda(linda), mamma(mamma,muumi), mammam(namnam), eeei(ei tai hei). Eino on nyt lähiaikoina myös alkanut ymmärtämään jotenkin hirveän paljon paremmin ja osaa jo tuoda pyytäessä pikkuveljelle vaipan tai viedä roskan roskikseen. Hän on myös alkanut ihan omatoimisesti menemään potalle istumaan, kylläkin vaipan kanssa ja en tiedä onko vessahätä siihen edes syynä :D 


Tää pikkumies omistaa nykyään myös niin kovan oman tahdon, että välillä meinaa äitilläkin hermo mennä. Tosi usein hän on jo itse pukemassa vaatteita ensitöikseen aamulla päälleen ja lähdössä pihalle jo ennen aamupalaakin, Näihin ulkovaatteisiin kuuluu kyllä usein vain vaippa, kengät ja hattu:D 


Mä oon kyllä niin ylpeä siitä millainen pikkutyyppi tästä on kasvanut. Hän on tulee sillointällöin jopa antamaan äidille suukon ilman että edes pyytää! E rakastaa myös halailla kaikkia. Mun mielestä on niiin ihanaa miten hellyyttävä tää jätkä on.



E on myös niin ihana isoveli. Onni on oppinutkin jo veljeltäänkin kaikennäköistä. Hän on niin rakastavainen ja silti osaa myös sillointällöin vähän komentaa pikkuveljeä :D Tänään E haki kaapista itkevälle pikkuveljelleen naksun ja toinenhan lopetti samantien. Mä oon niiiiin superylpeä.



Vitsit miten mieli koheni kun mietti tota hassua. Ehkä mä annan uuden mahiksen mun unille nyt. 

Hyvää yötä<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos sitä kerran kuussa.

Voi miten tää työnteko vie mun kaikki mehut. Sitkun on vapaata, niin haluaa vaan nauttia perheen ja ystävien seurasta. Mulla alkaa ensiviiko...